Med den nye versjonen har Microsoft gjort en rekke forbedringer som bidrar til å strømlinjeforme prosesser i virksomheten og muliggjøre digital transformasjon så man kan ta smarte beslutninger og dermed jobber mer effektivt.
Høydepunktene fra den nye versjonen ser du i lanseringsvideoen fra Microsoft under:
Forbedret brukervennlighet
- Søk etter funksjoner
- Automatisk utskrift
- Importer profiler og tilpasninger i brukergrensesnitt
- Mulig å tilpasse ditt eget brukergrensesnitt
- Naviger direkte til relaterte poster fra lister
- Bokmerke rapporter for lettere tilgang
- Kategoriser data
- Registrere data lettere
- Filtrer data og lagre visninger
Forbedrede applikasjonsfunksjoner
- Bruk ressurser i kjøpsdokumenter
- Velg kontakt pr. dokumenttype
- Tillat å motta flere varer enn du bestilte
- Angre forsendelses- eller kvitteringslinjer
Bedre verktøy for administratorer og partnere
- Integrer med Common Dataservice for enklere integrasjon mot andre Microsoft programmer
- Administrere tillatelser enklere
- Synkronisere brukere med Microsoft 365 administrasjonssenter
- Vis datastørrelser per tabell
Microsoft Dynamics 365 Business Central er en forretningsløsning som hjelper virksomheter å koble sammen økonomi, salg, service og logistikk for å effektivisere forretningsprosesser, forbedre kundeinteraksjoner og ta bedre beslutninger.
Øk effektiviteten med automatiserte oppgaver og arbeidsflyt- alt fra kjente officeverktøy som Outlook, Word og Excel. Få en ende-til-ende-visning av virksomheten din, med innebygd intelligens når og hvor du trenger den.
Dynamics 365 Business Central setter fleksibilitet i kjernen av virksomheten din, og lar deg koppe raskt i gang, vokse i ditt eget tempo og tilpasse deg i sanntid. Skreddersy og utvid applikasjonen enkelt for å møte dine unike forretnings- eller bransjespesifikke behov. Vi i Oseberg står klare til å hjelpe deg i gang. Nøl ikke med å kontakte oss!