Til hovedinnholdet

Forvaltning

Vi anbefaler våre kunder å tegne support- eller forvaltningsavtale. Dette bidrar til å sikre tilgang på riktig ressurs når behovet for hjelp oppstår.

Gjennom forvaltningsavtaler sikres Oseberg sine kunder tilgang til kompetent personell til å jobbe med kundens løsninger. 

Alle våre kunder har som minimum en Serviceavtale som regulerer kundeforholdet. Avtalen inneholder en Databehandleravtale og gir tilgang til vår kundeportal. Her finner de dokumentasjon og kan melde inn behov og spørsmål til vår supportavdeling og resten av organisasjonen.

For kunder som anser det som viktig å ha utvidet tilgang til support kan man ha en Supportavtale som sikrer prioritet tilgang og reaktiv bistand når behovet oppstår.

Kunder med avanserte løsninger, store brukergrupper eller generelt løsninger hvor rask respons og proaktiv oppfølging er viktig, tegner gjerne en Forvaltningsavtale med SLA håndtering (Service-Level Agreement) for tilgang til en egen Incident manager. Da er de garantert tilgang på kritiske ressurser når man behøver dem, samt periodiske møter og oppfølging av videreutvikling av løsningen.


Ønsker du informasjon om mulighetene du har som kunde?

 

Ta kontakt med oss: