Med våre produkter og tjenester kommer du raskt, trygt og enkelt i gang med din nye CRM løsning. Med Dynamics 365 har du ett godt fundament for å samhandle på tvers av egen virksomhet, samtidig som du ivaretar dialog med eksisterende og nye kunder på en god måte. Med fokus på Dynamics 365 Sales og Dynamics 365 Customer Service lager vi sammen med deg den optimale CRM løsningen for din virksomhet. Vil du også tenke marketing som en del av dette? Da knytter vi gjerne også Dynamics 365 Customer Insights (Marketing) sammen med de andre app'ene. Alt i en felles løsning, bygget på Dynamics 365 plattformen til Microsoft.
Med oss som din strategiske partner, kombinerer vi vår kunnskap på tvers av ulike løsninger og fagområder.
Hvordan komme i gang?
Vi har laget en enkel skisse som forklarer prosessen vi gjennomfører uavhengig av størrelsen på prosjektet. For oss er det like viktig å lykkes sammen med deg uavhengig av størrelsen på CRM-prosjektet.

Fase 1
For å komme godt i gang er det viktig å få gjort en god analyse av "as-is" situasjonen. Her avdekker vi ønsker, krav og behov gjennom en virksomhetsanalyse.
- Kartlegge behov og krav
- Hvordan jobber dere med salg og kundeservice
- Hva er gjeldende krav til Compliance
- Krav til tilgangsstyring og sikkerhet
- Hva er behov for rapportering og målstyring
- Datamigrering av kunde- og aktivitetsdata
- Integrasjon mot andre fagsystem/datakilder
Fase 2
Basert på funn i virksomhetsanalysen, jobber vi med å ta frem en funksjonell beskrivelse av "to-be" situasjon. Da kommer vi opp med...
- Demo av løsningsforslag
- Detaljerte estimater
- Overordnet tidslinje
- Beskrivelse av prosjekt- og implementeringsmetodikk
- Opplæring og brukeradopsjon
- Krav til deres ressursbidrag i prosjekt og faser
Fase 3
Etter gjennomføring av fase 2 etableres prosjektet. Her vil miljø etableres, vi utvikler og konfigurer forretningslogikk i henhold til løsningsforslag.
Vi enes om opplæring og GO-Live fra prosjekt til forvaltning.
- Etablering
- Konfigurering og utvikling
- Opplæring
- Go-Live
Microsoft Dynamics 365 Sales
Med Dynamics 365 Sales gir du selgerne muligheten for økt salgsfokus og effektivitet, og som gir deg verktøyene for å drive salget effektivt. Optimaliser salgsprosessen, automatiser oppgavene og få innsikt i sanntid.
Dynamics 365 Sales er ett kraftfullt standard verktøy, som i tillegg har mange muligheter for tilpasning der det er viktig for virksomheten. Med Dynamics 365 Sales unngår du manuelle rutiner og dobbelt-registreringer gjennom å benytte en enhetlig plattform for å samle all informasjon i et system.
- Økt salg og produktivitet
- Riktig verktøy
- Ivareta salgsdialogen
- Automatisering og KI
Dynamics 365 og et utvalg av gode og velprøvde tilleggsløsninger!

Produkter vi gjerne har med er:
- Oneflow, som effektiviserer arbeidet med kontrakter før, under og etter signering
- Oseberg Proff.no Oppslag, som gjør oppslag direkte mot Proff.no
- Vainu, hvor du kan vaske og kvalitetsikre din grunndata eller lage import av prospects/leads
Med våre løsninger kan du starte enkelt med en 'Basis' installasjon, for deretter å vokse sammen med løsningen når virksomheten har nye eller endrede behov.
Med Basis kommer du raskt i gang med Dynamics 365 Sales/CRM til en forutsigbar pris, leveringstid og innhold. Dersom dine ønsker, krav og behov tilsier tilpasninger eller skreddersøm, velger du sammen med oss 'Fleksi 'eller 'Pluss' pakken.
Utvalgte tilleggsløsningerOseberg Basis

Velg bort store prosjekter med unødige kostnader.
Med Oseberg Basis CRM vil du få kontroll på kundedataene, kundedialogen og salgsprosessen når løsningen er implementert. Du får en kraftfullt CRM løsning som gir deg mulighet til å starte her og nå, men også en løsning å vokse med når du har behov for det.
Dette er inkludert:
- Norsk basisoppsett
- Kunde- og kontaktforvaltning
- Optimalisert salgsprosess
- Oppfølging av leads
- Outlook integrasjon
- Sporing av kundedialog
- Instrumentbord for selgere og salgsledere
- 2t grunnopplæring i forkant av prosjektet
- 2t brukeropplæring etter oppstart
Oseberg Fleksi

Fleksi er beregnet for deg som har ekstra behov utover standardløsningen, for å kunne arbeide effektivt på tvers av forretningsprosessene i selskapet.
Kjernen i Fleksi er basert på standard Microsoft Dynamics 365 Sales og vår Basis. Løsningen er tilpasset forretningsprosessene, samtidig som den har et enhetlig og brukervennlig brukergrensesnitt.
Løsningen har smarte og gode Add-Ons som kan velges etter behov, og som kan gi god verdi inn i ulike prosesser.
Med fleksi-løsningen tilpasser vi systemet til din virksomhet.
Dette er inkludert:
- Alt fra Basis
- Tilpasset salgsprosess
- Tilpassede kunde- og kontaktkort
- Tilpasset brukergrensesnitt i egen App
- Tilpassede arbeidsflater
- Prioriteringsstøtte
- Administrasjon av mål og KPI-er
- Automatikk for mer effektive prosesser
- Oversikt over konkurrentene
- Integrasjon Dynamics 365 Business Central
- Mulighet for integrasjon mot 3. parter
Oseberg Pluss

Oseberg Pluss CRM er for deg som ønsker et effektivt og fleksibelt forretningssystem som et konkurransefortrinn.
Med Oseberg Pluss jobber vi sammen for å bedre effektiviteten i virksomheten. Vi bidrar til å kartlegge forretningsprosessene, gjennomfører analyse og forprosjekt for å sikre et godt grunnlag for et fremtidig målbilde.
Vi har fokus på å skape løsninger som bidrar til måloppnåelse, og sammen utarbeider vi en CRM strategi. Oseberg Pluss gir virksomheten økt yteevne.
Gjennom forprosjekt og analyse avklarer vi omfang og størrelse på leveransen. Med våre erfaring og kompetanse fra våre rådgivere og løsningsarkitekter, bygger vi løsninger som er tilpasset din virksomhet.
I disse prosjektene gjennomføres analyse og kartlegging av forretningsprosesser i tett dialog med deg.
Det stilles krav til deltakelse av ressurspersoner fra din virksomhet i slike prosjekter.
Dette er inkludert:
- Alt fra Basis og Fleksi
- Analyse av forretningsprosesser
- Forprosjekt
- Stor grad av tilpasninger og integrasjoner
- Masterdataplan
- Brukeradopsjon og opplæring
- Utarbeidelse av CRM-strategi
- Veiledning for gevinstrealisering
Microsoft Solutions Partner - Business Applications

Copilot er en KI-assistent i Dynamics 365 Sales som hjelper salgsteam med å bli mer produktiv og effektive i det daglige arbeidet. Den har et chatgrensesnitt som selgere kan bruke til å få et raskt sammendrag av salgsmulighetene for kundeemner, komme à jour med nylige endringer i oppdateringer, forberede seg til møter og lese siste nytt om forretningsforbindelser. Selgere kan chatte med Copilot på naturlig språk eller bruke forhåndsdefinerte spørringer for å få informasjonen de trenger. Finn ut hvordan du bruker Copilot i Dynamics 365 Sales
Copilot er også tilgjengelig som et tillegg i Outlook og som en integrert app i Teams. Med den kan selgere fange opp, se og oppdatere kundekontodataene sine i appene de bruker hver dag. Tilleggsprogrammet og Teams-appen har generative KI-funksjoner, for eksempel oppføringssammendrag og generering av e-postinnhold. Finn ut mer om Microsoft 365 Copilot for salg og dens generative KI-funksjoner.