Til hovedinnholdet

Oseberg produkter

Oseberg Solutions tilbyr mange ulike tilleggsprodukter. Dette er produkter som er bygget for å gjøre hverdagen enklere for brukerne av Business Central.  

Oseberg EHF

Oseberg EHF er en smidig løsning for sikker og effektiv håndtering av utgående EHF salgsfaktura og kreditnota.

Løsningen gir deg full oversikt over sendte dokumenter, med tre ulike statuser; sendt, validert og bekreftet mottatt i kundens elektroniskpostboks. Hvis dokumentet ikke validerer, vil det være en logg som beskriver hva som må endres.
Med Oseberg EHF kan du automatisk legge med PDF kopi av faktura, samt også andre PDF vedlegg som timelister, rekvisisjoner etc.

Du trenger ingen andre avtaler med tredjepartsleverandører for å sende via Oseberg EHF.

Har du BC Online? Last produktet ned fra Microsoft AppSource, du finner Oseberg EHF under det engelske navnet E-invoice PEPPOL Bis.

Oseberg EHF finnes for alle versjoner fra NAV 2017 til og med siste versjon av Business Central.

Les mer om Oseberg EHF, last ned produktarket.


Oseberg Dokument

Oseberg Dokument lar deg knytte alle typer filer til dokumenter i Business Central. Filene lagrer automatisk dokument versjoner som PDF - eks: alle tilbudsversjoner rundt en salgsordre, evt. bestillinger, fakturaer med mer på angitt filområde.

Du kan dra og slippe filene rett i dokumenter som f.eks. ordre og faktura eller til leverandør-/kundekort eller varekort. Drag’n Drop funksjon fungerer også for å legge til andre relevante vedlegg f.eks avtaler, excelark med prislister, mailer med vedlegg osv.

Les mer om Oseberg Dokument, last ned produktarket.


Oseberg Brønnøysund Oppslag

Med oppslag mot Brønnøysund registrene får du alltid oppdatert informasjon om selskapet du skal etablere som kunde eller leverandør. 

Nøkkelfunksjonalitet:

    • Oppslag fra skjermbilder direkte mot Brønnøysundregisteret
    • Basert på Org nr eller søk på Navn
    • Returnerer liste med alternativer
    • Kontaktinformasjon og adresser
    • Fungerer både fra kundekort og fra Leverandørkort

Kan brukes sammen med Business Central Kunde-/Leverandørmal for å også automatisere oppsett for annen informasjon på kunder/lev-kortet som bokføringsgrupper, betalingsbetingelser med mer.


Oseberg Postnummer Import

Sørg for å være oppdatert med alle endringer på norske postnummer. Med Oseberg Postnummer Import er du koblet mot Postens database for å hente ned oppdaterte oversikter. 

Med riktig postnummer, kommer varen frem til mottaker. 


Oseberg Consignor integrasjon

Send leveranseadresser fra Business Central til transportør, motta sporingsnummer i retur. Overfør data til transportørene automatisk. Skriv ut alle fraktetiketter fra samme system. Send varsel til kundene dine med sporing av dine forsendelser.


Ønsker du mer informasjon om Oseberg produkter, ta kontakt med oss: