Til hovedinnholdet

Tilleggsprodukter

Oseberg Solutions tilbyr mange ulike tilleggsprodukter tilknyttet forretningsløsningene. Dette er tilleggsprodukter som er bygget for å gjøre hverdagen enklere for brukerne av Dynamics 365 familien.

 Sumango Autobank

AutoBank er en bankløsning for bruk i Microsoft Dynamics NAV og Microsoft Dynamics 365 Business Central. Løsningen er klar for alle supporterte versjoner av Dynamics NAV og Business Central. 

AutoBank er online med alle norske banker gjennom ett API for sikker dialog med bank.

Løsningen inneholder funksjonalitet for betaling, innbetaling og avstemming. AutoBank er laget i egen objekt serie, slik man kjenner andre ISV løsninger. I praksis betyr dette at det ikke må være ledige objekter tilgjengelig. 

Les mer og last ned produktet i Microsoft AppSource.

Les mer om Sumango Autobank, last ned produktarket.


 Sumango Payroll / Lønn

Payroll er komplett lønnsløsning bygget i og rundt Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med denne løsningen slipper du integrasjoner med filimport/-eksport mellom økonomi- og lønnsløsningen. 

En viktig og stor del av økonomimedarbeiderens arbeidsoppgaver omhandler lønn. 

Sumango Payroll er integrert mot AltInn, har enkel overføring til bank for betaling av lønn, mulighet for å lage egne lønnsarter, eget rollesenter, hente grunndata som dimensjoner og prosjekt fra Business Central mv.. 

Les mer og last ned produktet i Microsoft AppSource.

Ta en titt på en presentasjonsvideo eller last ned produktarket for å lese mer.

 


Continia Document Capture

Verdens mest utbredte løsning for skanning av fakturaer og andre dokumenter, rett i Business Central! 

Document Capture tilbyr automatisk registrering av dokumenter av en avansert OCR-tolk, utvidet godkjenningsflyt og et digitalt arkiv du kan søke i med fulltekst.

Document Capture optimerer og automatiserer alle prosesser – helt fra du mottar dokumentet til godkjenning og oppslag når du skal finne igjen bilaget i ettertid. 

Les mer og last ned produktet i Microsoft AppSource.


Tasklet Factory Tasklet Factory WMS løsning

Mobile WMS fra Tasklet Factory understøtter arbeidsprosessene på lageret og integrere med standardfunksjoner i Microsoft Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV.

‎Du får en WMS-løsning med et flott grafisk brukergrensesnitt som er enkelt å bruke, og som kan konfigureres etter hver brukers behov.‎‎ Dine lageransatte vil være mer effektive og gjøre færre feil, ettersom ‎‎Mobile WMS‎‎ gir verktøyene og informasjonen som trengs for å jobbe effektivt.‎

‎Det er enkelt å installere og støtte løsningen, da den er integrert direkte med standardfunksjonene i 365 Business Central og Dynamics NAV‎‎. Vi støtter alle versjoner.‎

Les mer om løsningen på Tasklet Factory sine hjemmesider.


Ønsker du mer informasjon om tilleggsprodukter, ta kontakt med oss: